مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 21:562023-03-20ورزشي

برگزاری 484 برنامه در قالب کنگره شهدا توسط ورزش وجوانان لرستان


مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری 484 برنامه فرهنگی ورزشی  در قالب کنگره  شهدا توسط ورزش و جوانان در استان خبر داد.

  - ایسنا/لرستان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری 484 برنامه فرهنگی ورزشی  در قالب کنگره  شهدا توسط ورزش و جوانان در استان خبر داد.

  سیدآرش قیاسیان در آیین تجلیل از جوانان فعال و منتخب مساجد شهر خرم آباد و تجلیل از 31 جوان نخبه 31 مسجد خرم آباد که امروز 29 اسفندماه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سال نو شمسی، اظهار کرد: چهار اقدام ارزنده در حوزه ورزش وجوانان صورت گرفته که مهمترین آنها برگزاری 484 برنامه فرهنگی ورزشی در قالب کنگره شهدا و 6 برنامه مهم در قالب میزبانی بزرگ رویدادهای ورزشی است.

وی با اشاره به طراحی مدال حجاب برای اولین بار در کشور توسط ورزش وجوانان استان، افزود: کسب 30مدال آسیایی بین المللی و جهانی در یک سال گذشته نیز از موفقیت های ورزش و جوانان لرستان است.

قیاسیان به پیگیری مجموعه 15هزار نفری خرم آباد اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه ورزشی مهم استان در رشته فوتبال یکی از مطالبات مردمی در آستانه لیگ برتر است که با عنایت رییس جمهور و حمایت های استاندار تا پایان تابستان 1402 به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 484 برنامه در قالب کنگره شهدا توسط ورزش وجوانان لرستان

برگزاری 484 برنامه در قالب کنگره شهدا توسط ورزش وجوانان لرستان